خرید و قیمت قهوه ساز
نوشته شده توسط : ابوالفضل

قهوه، نوشیدنی صبحگاهی مورد علاقه بسیاری است و برخی افراد بدون آن نمی توانند روز خود را شروع کنند. عده ای برای نوشیدن قهوه به کافه ها مراجعه می کنند اما این امر، در ابتدای صبح زمانی که شما هنوز لباس خواب به تن دارید و حوصله انتظار برای آماده شدن این نوشیدنی دوست داشتنی را ندارید، امکان پذیر نیست. وقتی خودتان اقدام به درست کردن قهوه می کنید، می توانید به صورتی کاملا متفاوت این کار را انجام دهید و به جای نوشیدن آن در لیوان های کاغذی، در لیوان شخصی خود، قهوه را میل کنید. اینجاست که لزوم خرید قهوه ساز به شدت احساس می شود و شما را وادار می کند برای تمام این دلایل مهم، یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت خریداری کنید.

 

دستگاه های متفاوت قهوه سازی، در بازار موجود بوده که هر کدام می توانند تاثیر متفاوتی بر روی طعم و مزه داشته باشند. مثلا زمان تماس آب با دانه های قهوه، یکی از عواملی است که می تواند بر روی طعم قهوه تاثیر بگذارد.

 

راهنمای خرید قهوه ساز

وقتی قصد خرید قهوه ساز را دارید، باید چند موضوع را مد نظر قرار دهید این موضوعات می تواند به شما کمک کند تا بدانید که در میان انبوه قهوه سازها، به سراغ کدامشان بروید و کدام یک برای شما از همه مناسب تر است. در ادامه به صورت کوتاه در مورد آنها صحبت می کنیم تا بدانید به هنگام خرید قهوه ساز چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید.

 

پیچیده نبودن و راحتی کار با دستگاه

 

از جمله ویژگی هایی که خصوصا افراد در ابتدای صبح از آن استقبال زیادی می کنند، راحتی و پیچیده نبودن استفاده از دستگاه است. اگر می خواهید صبح بعد از بیدار شدن، به سرعت یک لیوان قهوه داغ در اختیار داشته باشید، بهتر است حتما این موضوع را به هنگام خرید دستگاه قهوه ساز مد نظر قرار دهید.

 

نوع قهوه مصرفی توسط شما

 

معمولا نوع قهوه ای که تمایل زیادی به درست کردن آن دارید را نیز باید هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. به عنوان مثال، آماده کردن اسپرسو، دستگاه خاص خود را می طلبد. اما اگر دوست دارید علاوه بر قهوه های ساده، اسپرسو نیز بنوشید می توانید دستگاههایی خریداری کنید که قادرند انواع مختلف از این نوشیدنی دم کردنی را در اختیارتان قرار دهند.

 

سایز دستگاه

 

سایز دستگاه بر روی کیفیت قهوه تاثیری ندارد، اما به فضایی که قرار است در آن قرار داده شود، به شدت مرتبط است. اگر با محدودیت فضا در کافی شاپ و یا منزل خود مواجه هستید، دستگاهی را خریداری کنید که حجم زیادی را اشغال نکند.

 

ارائه خدمات جانبی

 

برخی از دستگاه های قهوه ساز علاوه بر دم کردن قهوه، گزینه های دیگری نیز برای ارائه دارند. مثلا با برخی از آنها می توانید قهوه را تا مدت طولانی گرم نگه دارید و هر زمان که دوست داشتید آن را بنوشید یا برخی دیگر را می توانید برای آماده کردن قهوه در یک زمان خاص برنامه ریزی کنید تا دستگاه به صورت خودکار، این عمل را انجام دهد.

 

انواع دستگاه های قهوه ساز

دستگاه های قهوه ساز انواع و اقسام متفاوتی دارند. اینکه شما کدام یک از این دستگاه ها را انتخاب کنید بستگی به طبع و علاقه شما از طعم قهوه دارد. در ادامه مدل های مختلف این دستگاه را به شما معرفی می کنیم تا با علم به این موضوع بتوانید بهترین قهوه ساز را خریداری کنید.

 

قهوه ساز دستی

درست است که قهوه سازهای برقی راحتی و امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند اما نکته ای که ممکن است برای برخی مشکل ساز شود، اشغال یک فضای دائمی است. برای کسانی که در طول روز تنها یک لیوان قهوه می نوشند، بهتر است قهوه سازهایی را خریداری کنند که به نیروی برق نیازی ندارد. این دستگاه را می توان بعد از استفاده تمیز و در جای خود قرار داد. بدین ترتیب شما هم می توانید یک لیوان قهوه داغ میل کنید، ضمن آنکه هیچ فضایی از آشپزخانه تان اشغال نخواهد شد. البته این دستگاه مسائل و مشکلات خاص خود را نیز دارد. مثلا، برای استفاده از این دستگاه باید آب را به صورت جداگانه بجوشانید و در دستگاه قهوه ساز غیر الکتریکی خود بریزید.

 

قهوه ساز ترک

قهوه ساز ترک یا قطره ای یکی از مدل های موجود در بازار بوده و کار کردن با آن نیز بسیار راحت و آسان است. برای نوشیدن قهوه با این دستگاه نیازی نیست تا شما آب را از قبل بجوشایند. کافی است مقدار آب مورد نیاز را داخل دستگاه ریخته و منتظر باشید که به آرامی به جوش آید و به فیلتر حاوی قهوه اضافه شود.

 

قهوه ساز ترک نیز در مدل های متفاوت در بازار موجود است و از جلمه قابلیت هایی که در آنها قرار داده می توان به قابلیت برنامه ریزی، صفحه نمایش، وجود یک صفحه برای گرم نگه داشتن قهوه و فیلتر قابل تعویض اشاره کرد.

 

برخی از آنها مانند قهوه جوش های قدیمی هستند و شما می توانید با قرار دادن آنها بر رو پایه هایی که به برق شهری وصل می شود، قهوه را در بهترین و طعم در اختیار داشته باشید.

 

یکی از جاهایی که می تواند مدل های مختلف این قهوه ساز را در اختیار شما قرار دهد و شما را در انتخاب بهترین مدل یاری کند. فروشگاه اینترنتی کالاوما است. با این روش می توانید ساعت ها در مورد محصولی که قصد خریدش را دارید، تحقیق و جستجوی مفصلی انجام داده و مدلی که مد نظر دارید را خریداری کنید.

 

اسپرسو ساز

یکی از انواع قهوه که طرفداران زیادی دارد، قهوه اسپرسو است که پایه تولید و ساخت بسیاری از نوشیدنی ها به حساب می آید. ازجمله نوشیدنی هایی که می توان به آن اشاره کرد، لاته، موکا و کاپوچینو است.

 

اسپرسو ساز ها نیز در شکل ها و مدل های مختلف با قابلیت های مختلف در بازار موجود هستند و شما باید با توجه به انتظاراتی که دارید، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

در انتخاب یک اسپرسو ساز به مواردی مانند داشتن سیستم کاپوچینو ساز، قابلیت برنامه ریزی، حالت آماده به کار، داشتن یا نداشتن فیلتر آب، ظرفیت مخزن، داشتن یا نداشتن مخزن شیر و سیتسم خاموشی خودکار و غیره توجه داشته باشید.

 

هر یک از این عوامل باعث ایجاد تفاوت در این دستگاه شده و اگر به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید، آنها می توانند اطلاعات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار دهند، تا مناسب ترین را خریداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: